Fizjoterapeuta Warszawa

Chcesz umówić się na wizytę?

Zapraszam do systemu rezerwacji online, gdzie bez problemu znajdziesz dogodny dla siebie termin i godzinę wizyty.

Skuteczny fizjoterapeuta Warszawa Praga Południe. Szybka pomoc w usuwaniu dolegliwości bólowych. Dzięki nam uwolnisz się od bólu i odzyskasz sprawność.

mgr Mateusz Idzikowski

FIZJOTERAPEUTA

TERAPEUTA CZASZKOWO-KRZYŻOWY

ABSOLWENT UNIWERSYTETU MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU - COLLEGIUM MEDICUM W BYDGOSZCZY.

KWALIFIKACJE:

- Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich – moduł I-V - Jarosław Ciechomski D.O.

- Terapia Manualna wg Kaltenborn-Evjenth Concept – moduł I-III - Mirosław Dębski

- Kinesiology Taping - Tomasz Senderek

- Funkcjonalna ocena motoryczna FMS - Remigiusz Rzepka

- Kształtowanie motoryczne w koncepcji treningu funkcjonalnego - Remigiusz Rzepka

- Dry Needling - Billy Byrne

- FDM (Fascial Distortion Model) - moduły I-III zakończone egzaminem - tytuł Practicioner FDM - Stefan Anker

- Pinopresura - lek. med. Radosław Składowski

- Suche igłowanie - lek. med. Radosław Składowski

- Medycyna Manualna (FRSc) - lek. med Radosław Składowski

- Radiologia - lek. med. Radosław Składowski

- Starosłowiański Masaż Brzucha - Władysław Batkiewicz

- Rehabilitacja Stomatologiczna - lek. dent. Iwona Iwanowicz, mgr Karol Gorzechowski

- Jak prawidłowo zbadać stopy? Anatomia palpacyjna, biomechanika i diagnostyka stóp - dr n. med. Jerzy Stodolny, dr n. med. Joanna Stodolna-Tukendorf

- Anatomia palpacyjna w ujęciu klinicznym - Bob Hannes DO

- Osteopatyczne podejście do zaburzeń psychosomatycznych - Jakub Stępnik DO

- Kręgosłup - osteopatyczna diagnostyka i leczenie - Bogusław Mazur DO

- Terapia trzewna - Bogusław Mazur DO

Integracja Osteopatyczna - Bogusław Mazur DO

Integracja czaszkowo-krzyżowa w College of Cranio Sacral Therapy - Thomas Attlee DO, RCST

- Biodynamics Phase 1 - Tom Esser DO

- Anatomy and Ontogenesis of the Human within the Osteopathic Field - Part I, II - J.P Höppner DO, MRO

- Asystentura w CCST

- International School of Classical Acupuncture AcuArt - Bartosz Chmielnicki

Od piętnastu lat specjalizuję się i czynnie rozwijam w terapii wszelkich dolegliwości bólowych objawiających się w organizmie człowieka.

Postrzegam Pacjenta globalnie jako wzajemną korelację sfer: Ciała, Duszy i Umysłu, zaś dolegliwości bólowe jako zaburzenie równowagi pomiędzy nimi.

O MNIE